ďťżKanadyjki i kajaki:
:: Amazonas 550
:: Maroni 360
:: Orinoko 470
:: Ukajali 482
:: Rio Negro 480
:: Ukajali 583

Łodzie wiosłowo - motorowe:
:: Bzura 612
:: Rio Grande 580
:: Ontario 360
:: Athabaska 450
:: Titicaca 470

ďťż

CO NOWEGO:

PYCHÓWKA "BZURA 612" - Wła¶nie skończyli¶my testy nowej pychówki "BZURA 612" i łódka powędrowała do szczę¶liwego własciciela. Zapraszamy do galerii!

NOWY PROJEKT - Wła¶nie skończyli¶my testować nowy projekt kanadyjki drewnianej - zapraszamy do galerii!

TESTY - Tym razem nasz± łódkę testowali¶my na przepięknej rzece Bug. Zapraszamy ponownie do naszej galerii.

TESTY Testowanie naszych łodzi jest chyba najprzyjemniejszym etapem produkcji. Tym razem wybrali¶my się na spływ w przepiękne okolice Czarnej Hańczy. Zapraszamy do GALERII na mini foto - reportarz z wyprawy!

 

 

Budujemy łodzie w opraciu o technologie drewnianie. Własności konstrukcyjne drewna w połączeniu z współczesnymi technologiami konserwacji i zabezpieczenia drewna dają nieograniczone możliwości.
Poza tym łodzie budowane w drewnie odznaczają się lekkością, wytrzymałością i unikalnym urokiem.

 

METODA SZYTEJ SKLEJKI

Ze sklejki wycina się poszczególne panele łodzi, które następnie łączy się ze sobą zszywając drutem. Następnie panele klei się ze sobą i usuwa drut, całość laminuję.
Laminat ES (epoksydowo szklany) doskonale zabezpiecza drewno zarówno pod względem czynników atmosferycznych i jak samego nieskazitelnego wyglądu. Metoda pozwala na uzyskanie takich efektów jak: sztywność łodzi, elastyczność, lekkość i odporność na obciążenia.

METODA LISTEWKOWA

Inną technologią budowy łodzi jest metoda listewkowania (układani listew jedna przy drugiej)
Na wręgach układa się listewki i klei ze sobą. Najlepszym sposobem zabezpieczenia takiej łodzi drewnianej jest laminat epoksydowo-szklany. Konserwacja porównywalna jest do jachtów laminowanych.


 

 
   
GALIEL@WEBGROUP2008